
Service door een stapje extra
Eén belletje en zij nemen mijn scherm tijdelijk over. Dan is het probleem zo opgelost. Superfijn vind ik dat.
Gewoon geregeld
Bedrijven als Ha-Ra vinden het, zoals we mochten vernemen, vooral prettig om techniek in normaal Nederlands uitgelegd te krijgen. Of dat zaken gewoon geregeld worden wanneer uitleg niet nodig is. Voor Ha-Ra hebben we de cloudomgeving opgezet en verzorgen we het werkplekbeheer.

Cloud Diensten
Werkplekbeheer
Kort schakelen en ondersteuning op afstand bieden
We hoeven voor ondersteuning niet altijd langs te komen. Gelukkig, want dan zijn we veel te veel onderweg. Met de cloudomgeving en het (remote) beheer van de werkplekken van Ha-Ra kunnen we altijd hulp bieden als er vragen of problemen zijn.
Cloud oplossing
De automatisering van Ha-Ra hebben we in de cloud ondergebracht. Schaalbaar, veilig en flexibel voor deze onderneming die elk seizoen wisselt in belasting van de werkplekken. Ook op locatie bij hun klanten staan gegevens en programma’s paraat in de cloud.
Service
Een scherm kunnen we zo overnemen om mee te kijken bij een vraag of probleem. Ideaal, omdat sommige dingen niet altijd eenvoudig per e-mail, of enkel telefonisch uit te leggen zijn. Wat ook de reden is dat men bij Ha-Ra aangeeft: “ De kwaliteiten van Resbo IT liggen in het nakomen van afspraken, grondig te werk gaan, het begrijpen van een probleem wanneer je dat uitlegt en het team is erg vriendelijk. “